Lets make a game

Avoimet asiakasprojektit

Alla oleviin projekteihin voi ilmoittautua sähköpostilla. Katsomme projektista riippuen voiko tilaajatyön tehdä yksi vai useampi ryhmä. Kaikki alla olevat ovat oikeita asiakasprojekteja.

  1. [Ryhmä 1] Tilaajana on Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry:n järjestämä Pitkis-Sport liikuntaleiri, jolle toteutetaan lasten ja nuorten hyvinvointia edistävä peli.
  2. [Ryhmä 5] Huomatkaa, että tässä projektissa kommunikaatio asiakkaan suuntaan englanniksi.
    Your task is to create a game or application, aimed at developing Toni’s ability to complete activities of daily living. Toni’s parents would particularly like him to be able to dress independently. You may wish to focus on a particular aspect (or several), associated with dressing, however Toni’s cognitive and motor abilities should be considered during the development process. Toni’s parents would like the game to be developed for a 13-year-old boy (i.e. not too childish), however should not include any violence, explicit language etc.
  3. [Ryhmä 9] Tehtävänä on luoda askelmittarisovellus.
  4. [Ryhmä 8] Porin kaupunki toimii tilaajana myöhemmin tarkentuvalle hyötypelisovellukselle.
  5. [Avoinna] Hyvinvointipäiväkirja-sovellus CRPS-potilaille.
  6. [Avoinna] Pelillinen palveluohjaukseen liittyvä pelillinen sovellus. Tilaaja SAMK.

 

Materiaalia kurssille

animaatiojapelit.wordpress.com
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ohjelmiston_vaatimusm%C3%A4%C3%A4rittely

Slidet

Luento 1.

Luento 2.

Luento 3.

Luento 4.

Luento 6.

Luento 7.

Luento 8.

Taidepelissä Saija Mustaniemi

Lataa esitys

 

Projektinhallintatyökalu

https://trello.com/

Kysyttävää kurssista?

peter.virtanen@samk.fi

 

Ryhmien projektisivut

Ryhmä 1 – Lets make a game | R.Ä.M.Ä

Ryhmä 2 – Lets make a game

Ryhmä 3 – Lets make a game

Ryhmä 4 – Lets make a game

Ryhmä 5 – Lets make a game

Ryhmä 8 – Lets make a game

Ryhmä 9 – Lets make a game